Tuesday, December 4, 2012

Produk Penjagaan Kulit Yang Saya Gunakan


Di sini saya ingin memperkenalkan kepada anda semua satu produk penjagaan kulit yang paling berkesan dan terbaik yang pernah saya jumpa dan gunakan. Produk inilah yang saya gunakan untuk membuat facial kerana ia sangat berkesan dan kesan yang lebih pantas apabila digabungkan dengan bekam. Di sini juga saya amat berbangga untuk memberikan suatu perkhidmatan facial yang bertaraf spa kepada anda dengan harga yang amat murah dan berpatutan, kerana saya begitu mementingkan keberkesanan dan kepuasan anda. Produk penjagaan kulit yang saya maksudkan itu adalah ZARRAZ PARAMEDICAL.


Zarraz paramedical merupakan satu produk skin care dalam bentuk rawatan dan pencegahan semua masalah kulit serta menambah kecantikan dan seri wajah. Produk-produk zarraz paramedical ini sangat istimewa sekali kerana ia diperbuat daripada teknologi nano yang menghasilkan molekul-molekul bersaiz nano. Ia sangat mudah meresap ke dalam kulit kerana zarah-zarahnya yang bersaiz nano adalah sangat halus.


Berdaftar dan diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia, disahkan HALAL oleh JAKIM, mendapat pengesahan dan pengiktirafan Amalan Pengilang Baik (Good Manufacturing Praktis) & dikilangkan sepenuhnya di Malaysia (buatan Malaysia).


APAKAH KEISTIMEWAAN PRODUK ZARRAZ INI...

1. Produk yang telah dicipta formulanya selama 2 tahun sebelum di pakagingkan. Menggunakan bahan bermutu tinggi , formulasi dari pakar saintis, doktor anti-penuaan dan pakar kecantikan.

2. Produk ini juga berfungsi untuk memberi ketenangan dan menghilangkan stress kerana mengandungi pelbagai minyak aromatherapy daripada tumbuh-tumbuhan serta bunga-bungaan seperti white lily, freesia, frangipany flowers, witch hazel, wild pansy, pappermint, rosemary, wild raspberry dan banyak lagi.

3. Bukan sekadar kosmetik jagaan kulit yang biasa, tetapi  Zarraz merupakan produk PARAMEDICAL. Ia menggabungkan unsur perubatan ayurvedic, homoepathy dan rawatan anti-aging dengan  memberi penekanan pada pembaharuan sel dan memberikan kulit agar teksturnya menjadi lembut, halus, bersinar, bahkan kencang seperti kulit bayi dan yang penting tanpa pengelupasan yang menyakitkan!!!
4. Sejarah tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan yang digunakan dalam produk ini, telah lama digunakan sebagai medikasi dlm proses anti – aging dan anti- kanser!!
5. Kesan yang cepat. Dalam hanya 3 hari sahaja anda sudah dapat lihat keberkesanannya. Amat menakjubkan.
6. Keunikan Firming Cleanser amat berbeza. Tidak mengeringkan kulit dan bukan sabun. Membersih sambil menegangkan kulit.
7. Halal, suci dan gunakanlah tanpa was-was!
8. Produk buatan Malaysia. Tetapi bahan asas produk berasal daripada perancis dan switzerland.
9. Set Nutricare Zarraz Paramedical merupakan set lengkap yang amat sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit yang berjerawat, jeragat, kusam dan berbagai-bagai lagi masalah kulit tanpa mengira usia anda. Selain itu ia juga mampu menganjalkan kembali kulit matang atau berkedut sehingga anda kelihatan muda daripada usia sebenar!!!
 10. Service after sale! Kami bukan hanya mengaut keuntungan semata-mata, tetapi kami merupakan pakar kulit. Percayalah pada kami.
Kerana Beauty is Responsibility!
Produk ini sangat bermutu tinggi dan menggunakan teknologi dari Korea dan Jepun. Mengandungi Apple Stem Cell yang diimport dari Switzerland, ianya sangat hebat kerana dapat meningkatkan 1800% protein kulit kepada kolagen secara semulajadi, sangat berkesan untuk awet muda. Memandangkan ramai wanita dan lelaki yang mempunyai masalah kulit maka, saya ingin sangat berkongsi dengan anda semua dengan memperkenalkan produk baru yang sangat hebat ini.
Bio Nutri Care set (RM250.00) ini adalah set penjagaan lengkap untuk kebanyakkan jenis kulit.Mengandungi set lengkap dengan 4P iaitu Pembersihan,Penyegaran,Pelembapan & Perlindungan.Set ini memang memberi kesan yang menakjubkan kepada pengguna dengan merasai penjagaan seperti pergi ke SPA.Ini dapat menjimatkan para pengguna dengan hanya menggunakan set ini tanpa perlu ke SPA untuk rawatan.Kesannya dapat dilihat dalam 2 minggu menggunakan produk ini secara berterusan dan disiplin amat penting untuk kesan yang terbaik.Ia juga mampu bertahan selama 45 hari.
                                                   
Firming Cleanser (50ml) RM70
Pembersih muka semulajadi dengan gred pudina tertinggi, Rosemary, bunga Camomile dan ekstrak kayu sugi. Membantu membersihkan kekotoran pada kulit dan membuatkan kulit terasa lebih segar dan cerah. Tanpa buih dan bebas dari bahan sodium laureth sulfate.
Kelebihan utama produk :
  • Mencuci dan menganjalkan kulit tanpa menarik kelembapan.
  • Kulit semakin sihat. Kulit akan terasa segar dan sejuk.
  • Rawatan alternatif untuk resdung.
                                                  
                         Refreshing Hydrating Lotion (50ml) RM70
Merupakan losyen unik yang kompleks, mengandungi 10 jenis ekstrak tumbuhan untukmemberikan ketenangan pada kulit, membantu menyegarkan kulit yang lesu dan menambah kelembapan pada kulit. Juga menutup liang roma, mencegah kedutan dan membuat kulit terasa segar. Ini adalah formulasi yang sangat baik untuk semua jenis kulit.
Kelebihan utama produk :
  • Mengandungi asid amino dan niacin untuk kesuburan kulit agar sentiasa kelihatan segar.
  • Anti-bakteria dan anti-oksidan.
                                                
Sun Protection-50 (20ml) RM80
Agen perlindungan UV yang berkesan melindungi kulit 500 minit di bawah cahaya matahari. Mengandungi 3 gabungan khasiat, vitamin E, bunga matahari dan jojoba sebagai anti-oksida. Mengandungi khasiat nutrisi di dalam raspberry yang mempunyai Anthocyanins membuatkan usia lebih muda 4 tahun juga anti-kanser.
Kelebihan utama produk :
  • Medium anti-oksidan terbaik.
  • Melindungi kulit anda daripada UVA & UVB selamat 500 minit.
  • Membunuh sel penyakit eczema, psoriasis dan sel kanser.
  • Jaminan kulit kelihatan muda 4 tahun dari sebelum.
                                                   
Essence Sebum Gel (20ml) RM75
Formula Phyto bio-kejuruteraan gel yang sesuai untuk semua jenis kulit yang dapatmengurangkan bintik hitam, dan jerawat pada bahagian kulit yang terjejas tanpa kesan yang menyakitkan. Penyelenggaraan gel harian ini juga mengurangkan rembesan minyak, menutup liang roma, memberi perubahan jelas juga menghasilkan kulit yang licin serta memberikan hasil yang ketara di dalam 10 hari pemakaian.
Kelebihan utama produk :

  • Mengawal & menghilangkan bintik hitam dan putih secara semulajadi tanpa perlu memicit
  • Menyembuhkan kulit bermasalah kesan dari bahan kimia dan jerawat
  • 3 kesan penyembuhan : 
1) Pedih : Fasa membunuh bakteria 2) Gatal : Fasa merawat resdung  3) Berangin : Fasa penyembuhan
                                                 
“Gambar terbaru selepas 21 hari menggunakan Essence Sebum Gel.Kerana masalah kulit yang kronik,saya derita dari sudut mental & fizikal sehinggakan orang yang terdekat dalam hidup saya menjauhkan diri. Saya hilang keyakinan diri. Tapi itu dulu, sekarang tidak lagi.Saya pulih 80%. Terima kasih Beauty Therapist  & produk ZARRAZ PARAMEDICAL.
-En. Azizol,26 Kuala Terengganu
(Bekas penghidap kanser kulit tahap 5)
                                        
“Resdung adalah musuh utama saya,rasa rimas & gatal-gatal di bahagian muka.Setiap pagi selepas mandi, selesema & terbersin berpuluh kali.Try pakai sebum gel 7 hari ‘cynus’(kahak) keluar dengan sendirinya.Kini saya lega tanpa perlu jumpa doktor untuk dapatkan rawatan kritikal.
-En. Zulfaisal, 29 Cheras
(Alahan resdung sejak umur 9 tahun)
                                         

“Masalah jerawat tiada penghujung.3 hari pertama menggunakan Essence sebum gel,jerawat mulai mengecut serta-merta.Gatal-gatal di muka mula berkurangan.Alhamdulillah, genap sebulan, kini hanya tinggal kesan parut jerawat & tiada lagi jerawat baru yang tumbuh.

-En. Reeza 33,Kajang
(Masalah jerawat semenjak sekolah menengah)
                                            
Stem Cell Serum (20ml) RM85
Sebuah serum yang dapat menjana kerosakan kulit, kolagen dan elastin di mana ia dapatmengurangkan kedutan dan garis halus supaya menjadi lebih lembut, muda dan sekata.
Kelebihan utama produk :
  • Meningkatkan 1600% protein kepada kolagen yang telah hilang dengan sekali pemakaian.
  • Mengurangkan kedutan dan kulit sentiasa nampak segar dan tegang.
                                      

“Sekali pandang nampak macam anak dara,padahal dah dah 4 series dah ni.Apa tidaknya, penangan Stem Cell Serum Zarraz .Baru seminggu pakai kedutan halus hilang,kulit jadi tegang dan mulus macam kulit bayi.Kawan-kawan pun tanya guna ape? Apa lagi berkat mulut ke mulut dlm 2 minggu je lebih 100 kotak terjual,tambah jugak pendapatan suri rumah ni.Terbaeklah!!!

-Pn.Shaida,40 Gombak
(Suri rumahtangga sepenuh masa)

Buah rassberry amat menyelerakan selera saya ! :) 
ada yang tanya pada saya, kenapa digunakan buah raspberry dalam sun protection SPF 50 zarraz ???? 

Kebaikan raspberry ni amatlah terbaik tau. 
kebaikan rasberry yg KITA harus kena tahu ialah :

1. ia dapat menentang sel kanser & sel penyakit !
2. Anti-oksida yang paling tertinggi ! ia lebih hebat drpd 10x ganda buah tomato & vitamin c !!

3. Akan buatkan kulit anda 4 tahun lebih muda !

4. Ada ellagic acid, apa tu ?? khasiat dlm buah ni yg akan keluarkan sel baru pada kulit.

kulit sentiasa nampak segar, glowing, tak payah pakai bedak pun. best sgt !

ni la sebabnya, kenapa buah raspberry terpilih dalam formulasi kandungan bahan produk zarraz :)

No comments:

Post a Comment

Sebarang Pertanyaan Sila Call/SMS 013-6099692 atau 019-2942679. Segala Pertanyaan Anda Adalah Amat Dialu-alukan dan Akan Dilayan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...