Saturday, February 9, 2013

Zarraz Penuhi Impian Setiap Wanita

MEMILIKI kulit yang halus, cantik dan sihat menjadi impian setiap wanita. Mungkin ada yang menganggap ia sesuatu yang mustahil memandangkan industri kosmetik dan penjagaan kulit di luar sana rata-ratanya umpama hanya indah khabar daripada rupa.

Kes begini terjadi apabila berlaku lambakan produk kecantikan dalam pasaran.

zarraz penuhi impian wanita, anzalna menggunakan produk zarraz, masalah jerawat, produk zarraz parmedical, rawatan untuk jerawat, jeragat, melasma
Petikan yang diambil dari Berita Utusan Online.

Pengguna pula lazimnya mudah terpengaruh untuk membeli sesuatu produk tanpa melihat apa yang
terkandung di dalam produk itu.

Namun, produk keluaran syarikat Sixtyninez Integrated (M) Sdn. Bhd. ada kelainan tersendiri.

Dipercayai mampu membantu pengguna mendapatkan kulit wajah idaman, Zarraz Paramedical ada rahsia yang mahu dikongsikan dengan pengguna.

Menurut pengasasnya, Fatimatul Zaharah Abdul Mazlan atau Ima Zara, 25, rangkaian produk antipenuaan Zarraz selain mementingkan faktor halal, ia juga diyakini ramai kerana hanya menggunakan bahan semulajadi.

zarraz paramedical, anzalna nasir menggunakan zarraz, zarraz penuhi impian wanita, produk terbaik untuk rawatan jerawat, rawatan melasma, jerawat, pigmentasi,
Anzalna Nasir bukanlah Duta produk Zarraz tetapi sekadar pengguna tetap sahaja.

"Tidak seperti produk-produk lain di luar sana, kami cuma menggunakan bahan semulajadi yang terdiri daripada tumbuh-tumbuhan herba.

"Sebenarnya ramai yang tidak tahu, kebanyakan produk penjagaan kecantikan di luar sana meskipun ada yang mendakwa tidak mengandungi bahan kimia, sebenarnya tetap mengandungi bahan itu.

"Selama enam tahun membuat kajian mengenai bidang kecantikan, saya dapati ada produk di luar sana yang mengandungi bahan kimia.

"Ini adalah sesuatu yang tidak sihat memandangkan pengguna biasanya tidak meneliti kandungan sebelum membeli produk.

"Ia tentu membahayakan pengguna yang kemudiannya berkemungkinan terdedah kepada kanser kulit.

"Sebab itu kami menggunakan slogan Kecantikan adalah Tanggungjawab kerana kami mahu semua pengguna tahu bagaimana untuk mencari produk yang sesuai dan tidak bahaya kepada kulit, "katanya.

Kata Ima Zara, produk Zarraz dihasilkan dengan 100 peratus bahan semulajadi terpilih seperti pudina dan rosemary dan ia boleh digunakan sama ada oleh lelaki atau wanita menerusi dua rangkaian set iaitu Set Advanced Bio Nutricare dan Set One Solution (trial set) yang terdiri daripada Calming Cleansing MilkFirming Cleanser, Essence Sebum Gel,  Refreshing Hidrating Lotion & Sun Protection SPF 50.

zarraz paramedical, produk zarraz paramedical, produk kecantikan semulajadi, skincare semulajadi, kosmetik semulajadi, rawatan terbaik masalah jerawat, jeragat, pigmentasi, anzalna nasir menggunakan produk zarraz
Antara Jenis-jenis produk yang boleh didapati di Zarraz Paramedical

Untuk memudahkan pengguna, Zarraz juga menyediakan perkhidmatan spa dengan pelbagai rawatan kecantikan wajah dan badan yang terletak di Bandar Tun Hussein Onn, Cheras, Selangor.

Spa ini turut berfungsi sebagai pusat jualan produk Zarraz sementara cawangan-cawangan lain dibuka menjelang akhir tahun ini.

Sebarang maklumat atau pertanyaan sila Hubungi 019-2942679 / whatsapp 016-9720724
tempahan produk zarraz paramedical, anzalna menggunakan produk zarraz, rawatan masalah jerawat, rawatan pigmentasi,
Beauty is Responsibility

No comments:

Post a Comment

Sebarang Pertanyaan Sila Call/SMS 013-6099692 atau 019-2942679. Segala Pertanyaan Anda Adalah Amat Dialu-alukan dan Akan Dilayan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...