Tuesday, December 25, 2012

Calming Cleansing Milk


Calming Cleansing Milk (50ml) RM75
(Untuk Kulit Sensitif, Ekzema, Cucian Solekan)
Sebuah pembersih muka semulajadi dengan gred tertinggi berasaskan akar manis dan ekstrak gingko biloba. Membantu membersihkan wajah dari debu, kotoran dan bakteria tanpa memberi kesan sampingan terhadap kelembutan kulit. Boleh digunakan untuk membersih mekap. Sesuai untuk semua jenis kulit terutama kulit yang sensitif dan yang mengalami masalah jerawat, eczema dan berbagai-bagai penyakit kulit.

Kelebihan utama produk :

  • Meredakan dan menguatkan sistem pertahanan kulit.
  • Mengecutkan jerawat, ekzema, psoriasis dan masalah penyakit kurap.
  • Pencuci solekan yang lembut.
Cara penggunaan:
  • Digunakan sebagai pembersih make-up dan pembersih muka yang lembut. Seeloknya  gunakan Calming Cleansing Milk sebelum mencuci muka dengan Firming Cleanser.
  • Boleh juga digunakan sebagai pengganti sabun pada bahagian-bahagian badan yang menghadapi masalah kulit.
  • Mula-mula basuh muka dengan air biasa kemudian sapukan Calming Cleansing Milk di 5 titik point muka, sapu dengan rata dan biarkan selama 30 saat ke 2 minit.   Kemudian ambil air setitik dua dan gosok membulat ke atas, kemudian bilas dengan air. Boleh pakai sehari 2 atau 3 kali. Cleanser ini tidak akan mengeringkan muka malah kulit bertambah cerah dan bersih.

'Beauty Is Responsibility'

No comments:

Post a Comment

Sebarang Pertanyaan Sila Call/SMS 013-6099692 atau 019-2942679. Segala Pertanyaan Anda Adalah Amat Dialu-alukan dan Akan Dilayan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...